måndag 24 augusti 2009

Då är jag på G igen..

Redo för spåret
Mmm nu känner jag att jag är på G igen.. med början idag..
Har haft ett massivt bakslag men igår gjorde jag en deal med min Pär så nu är det neråt som gäller i rask takt.. fast då kom vi överens om 58 kg vilket är 2 kg mer än jag har som mål.. men den som lever får se om jag fixar det.. Å va dealen är får ni inte veta!!! Moahahaha

Är så nöjd med min motion idag!
steg totalt idag:17732 st, har stegat 14,71 km, gjort av med 787 kcal och 48,8 g fett. planerad motion: 30 min rask promenad på lunchrasten och sen 50 min stavgång i 5 km motionsspår, jisses va backarna tog bra idag.. svettig som en gris..

Maten idag
F: fil m egen musli, två hårdsmörgåsar med ost på, vatten
L: grillad kyckling och smal potatissallad, morötter, vatten
mellis: Äpple, vatten
M: stuvade makaroner och falukorv, gurka, vatten
NU: bara vatten..

ska duscha sen lägga mig i sängen å läsa.
Imorrn ska jag prova skivan som Erica skickade.. gumman ska jag betala så måste du maila dina uppg.. kram kram kram kram å pepp till er alla där ute!!!!

ps. ska läsa era bloggar.. har 120 inlägg som väntar på bloglovin.. men orkar inte just nu.. imorrn kanske.. kommentarer kommer jag lovar puss på er..

3 kommentarer:

batgirl sa...

Va bra att du är på Gång igen! Nu blev jag nyfiken, vad är det för deal ni har tro???
Kämpa på nu! Det här kommer du att fixa!
Kram!

Helena sa...

Tack för uppmuntrande ord i min blogg! Blir jag glad för!! :)
Motivationen håller jag än så länge uppe genom att det går så bra :) Och vad är alternativet, brukar jag tänka på. Vill jag ha det så här resten av livet, och ännu värre? Sådana tankar funkar för mig som har så mycket jag måste gå ner. Sen får det väl bli genom ren envishet kanske. *haha*
Men det är nog bra att ha olika motivationsknep, och då får man väl hitta det som passar bäst. "Morötter" av olika slag. :)
Lycka till!! Kram: Helena

MissyElliot sa...

Wow, vilken bra dag du haft....

Kul med en deal, det behövs ibland...
kramiz och pepp