fredag 14 augusti 2009

Så här ska det se ut.. haha

Ja den här dagen är jag betydligt mycket nöjdare med..

Menyn har sett ut så här
Frukost: lättfil m egen musli, vatten, en grov falurågrut m lite lätta på
Mellis: 1 nektarin, vatten
Lunch: ris, rödspätta, lite remouladsås, vatten
Middag: grillat kött m klyftisar å lite beasås, sallad å colalight.. å vi hade pumpakärnor i salladen.. det var smarrigt till tusen det. MMmmm

Motion då?
Stegen idag: 15430 st, har stegat, 12,8 km, gjort av med 661 kcal och 38,9 g fett
planerad motion: 88 min, 9237 steg, av dom 88 min är 10 min hopp å spring på studsmattan med Leo, 20 min gräsklippning i solen, restan rast promenad till dagis å hem å tillbaka igen.. sen blev det bil till stan..

Jag är så nöjd.. nu sitter barnen å äter salta pinnar och popcorn men jag är fortfarande mätt sen maten ikväll så jag vill inte ha.. SKÖNT

imorrn skulle vi ha åkt på kräktskiva hos syrran. . men det blev inställt.. sörjer..
Men vi behåller barnvakten.. eller ja barnen ska sova hos svärmor å svärfar. Så då ska jag å Pär ut å äta på restaurang själv å mysa.. sen hem å vuxenmysa.. kanske kika på nån film å så..
inga planer direkt.. men härligt ska det bli. åsså det stora plusset.. VI FÅR SOVA UT på söndag!!

ha en trevlig fredagskväll. kram å PEPP

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Vilken bra fredag du haft....
:-)

Hur gick det på vägen då? (nyfiken..)

kramiz och en massa pepp denna lördag..