torsdag 16 juli 2009

Stockholm Del 4

Söndag och på väg till Skansen.. skulle ha träffat Madde med familj men så blev inte fallet.. men vi hade det så bra. Om jag ska summerar resan så hade vi så bra väder hela tiden. Det var mulen, 20 grader å solglimtar.. perfekt för att vara ute heldagar å gå osv... varmare så hade nog barnen tyckt det vore jobbigt..
På Djurgårdsfärjan till Skansen
Mindre fint kort kanske
Björnungar i lektagen
Åsså mamman
Så söta vildsvinsungar
Ankdamm
Klappa geten..där var vi läääänge
Å en liten sötis
Skansenakvariet är ju en favorit.. underbara apor
Den här låg i ett hål i väggen precis där vi gick... lite läskigt..
Bara apryggar.. men barnen var så fascinerad.. för många hade bajs i rumpan.. det pratar dom om fortfarande... lättroad om man säger så...
Sköldpadda på väg på land
DORIS!!!! ur hitta Nemofilmen
sen så klappde jag å Leo ormen.. Thea petade lite snabbt bara...han var inte alls slemmig utan torr å lite mjuk...
På vägen hem fick barnen en varsin heliumballong. Leos lossnade från snöret.. då hade vi bara några minuter kvar hem till Anders.. såååå
... nästa dag då vi skulle åka hem blev det till att åka tillbaka till slussen å köpa en ny....
vi tog en fika i gamla stan.. ARGLEKEN.. vem vinner?
Inte Thea för hon sov så gott
Leo smaskade i sig nästan hela den där kladdkakan
Ja sen på kvällen åkte vi hem. Leo somnade efter 15 min men Thea var vaken hela vägen hem. . somnade vi 23 tiden hemma... men hon sov middag vid 17 tiden så det var väl därför...
JA jag ska läsa era bloggar åsså mina vänner.. men har inte haft tid eller ork... å nu ska vi se på tv.. imorrn kanske..
KRAM KRAM .. nu fick ni lite läsning iallafall..
kram igen

4 kommentarer:

Suzanne sa...

Hej vännen!
Gud vad kul att se alla bilder från er resa!! Och du, du är en riktig "hottie" på alla bilder ju!! =)

Jag glömde helt bort att ringa ikväll, men jag LOVAR att ringa under denna helg som kommer nu!!

Ang resan, ni måste ta med sängkläder för de vi har räcker inte till alla tyvärr. Sen måste jag försöka fixa extrasängar, så ni har nånstans att sova oxå =D

Tror du att Thea kan sova i en resesäng? Isf kan jag fixa en extrasån åt henne.

Kram kram

Malin sa...

Vilken mysig semester ni verkar ha haft!! Krram

MissyElliot sa...

Vilka härliga bilder. Ni verkar ha haft en toppenresa...

kramiz

Mad sa...

Gud så fina bilder! Verkar som ni haft en toppen semester! Mysigt att klappa getter, det gjorda jag med som liten.;)

tack för alla fina kommentarer! Underbara du!