torsdag 23 juli 2009

Lite smått å gott

berättar lite i punktform om det som hänt senast

* Leo har varit blöjfri i 5 dagar.. torr 3 av dom.. får se hur det går inatt
* Leo är fortfarande rädd att somna själv
*Thea skulle idag hälla mjölk själv tyckte hon när Pär fixade plättar. : Pappa jag spillde...
det var ett fullt glas, mjölklitern låg omkull å hela golvet å bordet var full med mjölk
: Pappa det gör inget...
Ja va säger man då.... :-)
* Thea har förstört vår DVD..fast den funkar men vissa grejer har gått av...
* vi har varit på kalas
* jag jobbar sista dagen imorrn,,,
* akassan strular lite med mitt lösenord så inte en dag har blivit stämplad än sen den 6 juli.. men men den som väntar på nåt gott
* det regnar å regnar. igår var det fint iofs.. men då jobbade jag till halv 6
* Jag har bestämt mig att ta tag i vikten igen.. å har varit ute å gått till å från jobbet. å på lunchen.. nu är det bara godsakerna kvar att ta tag i...
* Om 3 dagar åker jag å barnen till Suzanne i Sundsvall i 3 dagar.. det ska bli så kul.. så kul... hoppas på någorunda väder.. men det ska visst bli regn...

Nä måste ta Leo nu.. han kan inte sova.. grinar som en tok..
kram

1 kommentar:

Suzanne sa...

Åh, nu är det bara 2 dagar kvar!! =)
Vi måste fundera lite tillsammans vad vi vill äta nu när ni kommer hit. Så att alla får äta nåt som vi tycker om ;-) Vet inte riktigt hur vi ska göra med handlingen...??
Ante jobbar ju typ hela tiden som ni är här, så vi måste ju försöka åka handla med alla barnen...hjälp =D

Kram