fredag 3 juli 2009

Magsjuk...

Leo kräktes på dagis i går sen 4 ggr till hemma.. fast på ganska lång tid.. trodde ett tag att det var värmen.. men vet inte.. har kräkts en gång idag efter vattenintag..
har sovit mycket och faktiskt fått i honom två glas vätskeersättning och ett smörgåsrån m lite smör på... få se om han vill ha ris i kväll.. tycker så synd om lillgubben..inte nog med att det är jobbigt att kräkas .. det är ju så varmt åsså.. lite svalare idag iofs men igår var det tokvarmt..
hoppas han är frisk imorrn å att vi inte blir smittade..

Idag jobbade jag min sista dag på Stallbacken.. jättetråkigt.. kommer sakna alla så mycket. Jag fick en jättefin present.. en påse med goda mandelskorpor, hjortronmarmelad och massa choklad.. jättefint.. va glad jag blev..
Har sökt nytt jobb på Lillberget där jag var förut som långvikarie.. det är ett vik på ett år.. skulle vara guld att få det.. tror det är samma avd som jag jobbade på förra gången åsså.. vi får se.. fick mail av rektorn att hon sett min ansökan och hör av sig när ansökningstiden går ut tror det var den 16 juli.
Ni kan väl hålla tummar å tår för mig...

Nu ska jag se om jag kan boka in nån semstertripp .. kram

3 kommentarer:

Jenny sa...

Usch. Magsjuka i detta väder. Stackare. Hoppas du får en trevlig sommar och lycka till med allt!

MissyElliot sa...

Usch, stackars liten. Hoppas att han är bättre nu...

Jag ska hålla alla tummar och tår att du får det där vicket....
kramiz

Cinsaga sa...

Åh vad jag håller tummarna för att du får jobbet !!! Hoppas att Leo kryar på sig och att ni andra klarar er också. Kram