onsdag 19 november 2008

Time flies...

ja som sagt tiden flyger förbi å jag har inte orkat blogga eller läsa bloggar för den delen.. på en dag har jag över 50 inlägg att läsa... ojoj.. ska uppdatera mig lite efter jag bloggat..

Vad har vi gjort sen helgen då.. hmm få se.. i måndags åkte vi till öppna förskolan. egentligen skulle dom på dagis men båda vaknade 5.10 så då fick dom vara lediga.. kul var det på ÖF iallafall åkte sen hem så Thea å Leo fick sova. Leo sov 25 min sen väckte jag honom, han sover ju inte i vanliga fall.
När Thea vaknat åkte vi till Jenny å grabbarna.. var längesen vi var dit.. kollade in deras nya snygga mysrum.
Mycket lek å bus blev det. Åkte hem vid 16 tiden, käkade å busade.
Igår var barnen på dagis, jag sökte 14 jobb inget här i söderhamn men alla var iallafall förskolejobb. resten av dagen myste vi massor å lekte. Vi vaknade halv 8 igår snacka om skönt.
Men trött var jag ändå på kvällen. somnade med Thea när hon skulle sova sen la jag mig i soffan för att se på tv.. kollade 10 men sov jag.. vaknade å började kolla på Desperate Housewifes men såg 10 min.. sen sov jag igen.. kl 23 väckte Pär mig å då la jag mig i sängen å sov till 7 imorse.. det är nästan 11 timmars sömn det.
Idag är jag pigg pigg pigg.. härligt..
lämnade barnen på dagis, sen åkte jag å klippte luggen, var på kappahl å bytte en tröja, samma tröja men lila istället för svart åsså M istället för L i strl...
sen var jag in på Hollywood(vero moda kläder mm.), köpte två toppar å ett par jeans..
sen ut på lindex å lämna tillbaka ett par handskar som Leo inte kunde ha.. köpte en skjorta åt han till jul å ett par trosor åt mig...
sen hem, dammsuga.. (damma gjorde jag imorse), torka golven, fixade ihop en pastasallad m tonfisk.. mums.. ska knäppa lite kort på kläderna nu så ni får se.. KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att byta ner sig i storlek!

Svar: Nja, det var bara i natt - nu är det helt lugnt igen. Får väl se vad som händer. Jag måste iaf ta tag i en del saker här hemma, natten gjorde mig påmind om att jag har flera saker kvar att göra inför bebisens ankomst såsom att leta fram kartongen med bebiskläder och se till så att vi har en liten babyoverall kvar... :)