fredag 7 november 2008

Fredag å solokvist, slut med nappen??!!

Ja då har Pär åkt till Stockholm till sin bror å Levellers imorgon..
Idag var vi bara hemma.. Pär slutade 12 å sen åkte jag iväg å handlade lite.. mycket bus idag.
I kväll fick Leo ta Pärs plats i sängen.. åh va mysigt det ska bli mamma..
man smälter.. Hade ett barn på var sin sida.. läste en bok lite snabbt för Thea ville hela tiden bara släcka lampan. Båda sov efter 20 min. Leo var dödstrött men eftersom vi bestämde att han skulle sova utan nappen så tog det lite tid. Imorrn ska jag göra en "sova utan nappen"-bok.
Efter 3 nätter utan får han köpa nåt sen efter 10 ggr. Efter det behövs nog inget mer...
Får se hur det går..
Inga planer inför helgen.. skönt att ha det öppet å bara göra det vi vill.
Vi inväntar magsjuka... eller ja vi vill ju inte ha det.. men eftersom det går på dagis å att Oscar kräktes inatt så är chansen stor att även våra små får det...
VI får se men jag vill verkligen inte för om jag får det i helgen, vem ska då ta hand om mina barn??

nu ska jag se klart IDOL...
kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch... magsjuka ÄR bläääää
Duktig han är , sova utan napp!! STORT steg... jag minns!!!
Bra ide du hade där med lite bonus.. tror det kan vara en bra morot.
Men visst är han lite lik Swartling...????

Anonym sa...

Ja, barnen här hemma har ju de flesta tv spelskonsolerna nu..från gamla Sega (vårt gamla) till X box 360... men detta känns som ngt för mig med... wii fitness...japp!!!!
Verkar kul..och bra

Anonym sa...

Peppar peppar så ingen magsjuka än på Olowfs dagis.
Han har fortfarande sin förkylning kvar så det räcker så himla jobbigt för de med magsjuka.

MissyElliot sa...

Hua, håller alla tummar jag kan för at ni ska slippa magsjukan. Vad duktig Leo är som fixar att somna utan nappen...':-)

Nu ska jag iväg och jag ska ha lite kul för dig också...
kramiz