tisdag 18 januari 2011

Vecka 3 på rivstarten dag 16

Igår skulle jag ÄNTLIGEN få börja träna, hade siktat in mig på funktionell träning men väl där va det gratis hela denna vecka å typ 100 pers där i en lokal för 50 å redskapen vi skulle ha räckte knapp till hälften så jag vände hemåt väldigt arg å frustrerad!!!:-(

Tror jag väntar tills nästa vecka då det kostar pengar...
Men idag fick jag till lite motion 30'min rask promenad och sen 40 min på Wii brädan.. Fick till 12396 steg idag! NÖJD
Annars så går det fint med maten.. Inge gottasug alls inte ens en glass har jag ätit det du Åse trodde du aldrig va hehe
Hoppas vågen är snäll på lördag.. Bytte dag till lördag då jag har mer tid för vägning å mätning.

Meny blev:
-Lättfil å flingor, en hårdsmörgås vatten
- kycklinggryta med ris, tomat, vatten
- blodpudding, lättkeso, lättsockrad lingonsylt, rårivna morötter och bubbelvatte
- nu en mandarin å vatten

Nä nu blire duschen sen sova.. Läsa lite innan jag nattar kanske

Kram å pepp till er alla

1 kommentar:

ase sa...

Bra jobbat!!!
Jag beundrar er som orkar hålla på - nu när jag är gravid och struntar fullständigt i allt vad dieter innebär så är jag sååå lugn i sinnet... Sen inser jag ju såklart att min dag också kommer, när graviditetskilona ska bort, men jag kopplar bort det just nu...

Jag har faktiskt tänkt på att ta kontakt med dig ett bra tag, och tänkte fråga om du inte kunde berätta lite hur det går till med ett planerat snitt, hur man förbereder sig, om det gör ont, spruta, dränage, m m...
Det verkar ju som att vi har ganska lika upplevelser av förlossning osv...
Usch, jag börjar bli nervös! Väntar på datum nu bara, så att man kan börja förbereda sig mentalt oxå... 7 dagar innan BF låter så himla sent tycker jag, men det är väl deras policy!