onsdag 5 januari 2011

Mina mått... fy tusan

Ja då har man tagit modet att mäta sig... fy tusan de va inte heller skoj
Här kommer dom 2010-01-03

Vad 36 cm
Lår 62 cm
Rumpa 104 cm
Mage 108 cm
Midja 92 cm
Bröst 97 cm
Överarm 36 cm

Har inte knäppt nåt kort än ska väl göra det åsså så man lätt ser skillnaden när man förhoppningsvis minskar många kilon...

Det går bra med maten å godissuget vilket jag är extremt nöjd med.. men i förrgår hade jag världens huvudvärk nästintill migrän och det tror jag berodde på att jag inte ätit socker som jag brukar.
Jag ska väga mig på fredag fast det bara gått 5 dagar men det kommer vara min vägdag så det får bli en kortvecka vecka 1.

Jag tycker ni andra ska haka på åsså.. gå in på CORNELIAS sida och läs allt om rivstart 2011!! det går att hoppa in lite så här i efterhand.. finns även på facebook!! så kom igen nu!!!

Inga kommentarer: