måndag 10 januari 2011

Måndag.. v 2 på rivstarten..å nytt jobb

ja jag har ju startat v 2 redan i lördags eftersom jag har vägning i fredags..

Idag började jag mitt nya jobb å det gick så bra så.. lite barn å det är ju bra med lite mjukstart.

Det har gått bra med maten
meny:
frukost: fil m flingor, en hårdmacka m lätta, vatten.. glömde min musli hemma så jag fick ta flingor...
lunch: kalops m kokt potatis å morötter, vitkål, vatten
mellis: vatten å paprikabitar, glömde frukten hemma..
middag: stekt potatis å korv, hade inga grönsaker hemma.. måste inhandla genast.. vatten

Nu har jag tränat.. 20 min på träningscykeln, fan va otränad man är.. svettig å skakiga ben har ja nu... gick 30 min rask promenad på lunchen..

trött är jag för jag sov dåligt i natt... upp 6.30 med barnen som inte var lättväckta.. skjutsade dom till snäckan sen till jobbet..

Nu ska jag se klart familjen annorlunda sen en dusch .. kryper nog ner under fleecefilen med en frukt sen..

kram å pepp till alla rivstartare..

1 kommentar:

Katta sa...

Pepp till digockså!! :D Nu kör vi :D Kram