söndag 9 januari 2011

Gårdagen...

Igår la jag ut ett inlägg på facebook att om 40 st gillar detta inlägg så ska jag vara godisfri i två månader tom den 11 mars. anledningen att jag valde just det datumet är att jag å älsklingen ska åka till Stockholm då för en hotellweekend utan barn. Men om det går riktigt bra för mig så kanske jag inte vill ha godis då utan klara mig bra utan då fortsätter jag så klart
Vi var hos bästa Malin m familj igår å åt middag å myste. Vi fick jättegod vitlökskyckling med klyftpotatis.. yummi, åsså vitlöksbröd till.. ljuvligt.
Öl till maten men jag drack bubblevatten. sen serverades det chips å ostkrokar åsså godis till barnen.. jag tog inte en endaste smakbit av nåt.. klappar mig själv på axeln!!
Det är mycket lättare denna gång att låta bli, det måste vara för att jag verkligen har bestämt mig!!! Underbara känsla.. å att det var 1,9 kg ner gör ju bara mig ännu mer taggad.
kram å pepp

Inga kommentarer: