söndag 17 oktober 2010

Var beredd på massa bilder..

Man kunde visst göra ett album… få se hur det funkar då..

Då har man blivit ett år äldre idag då.. 32 år.. nåja inte så farligt.. men man har ju ganska många vuxenpoäng nu,

1. villa

2. bil

3. en andra bil

4. förlovad sen 7 år tillbaka

5. 1 barn

6. 1 barn till

7. 1 katt

8. 1 katt till

9. planerar bröllop

Ja det var 9 det.. säkert massa mer som räknas in där…

 

Dagen har varit lugn iallafall.. min farmor kom hit å fikade lite på förmiddan..alltid lika mysigt.. sen åkte jag och barnen med dom å kikade på min kusin Johan som spelar hockey.. gick ju sådär det då eftersom dom förlorade med 2-10. Men det var skoj att se. Johan fyller 14 snart. Leo tyckte det var jättenöjd å tyckte det var kul men

- Det var kul men ingen gul… haha han menade alltså inga gula å röda kort… hehe..

Nu ska jag kika lite på tv innan jag nattar.

go kväll

just det vann 5 auktioner på tradera idag å det är grejer till bröllopet

jag vann 2 såna här auktioner

åsså två såna här

åsså en sån här

blev 150 kr för allt med frakt å jag är så nöjd!!!

1 kommentar:

Helen sa...

kommer inte göra nåt fotoalbum nån mer gång tråkigt att behöva gå in på windows live för att kunna se men men denna gång får ni hålla tillgodo med detta...