tisdag 19 oktober 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Åse

Jag antar den å här kommer utmaningen

4 tv-program som jag ser: Grey´s Anatomy, Desperate Housewifes, Arga Snickarn, Idol

4 saker som jag har gjort idag: Jobbat 8 timmar, promenerat i rask takt i 27 min, pussat på mina barn, handlat korv och köttbullar.

4 saker som jag längtar till: julen, den dagen jag får en tillsvidare anställning, 16 juli 2011, USA

4 saker på önskelistan: ett helt hus, mer i lön, ny vinterjacka, en spaweekend

4 saker som jag avskyr: falska människor, egoism, spindlar, människor som har en förmåga att dra ner mitt goda humör

That´s it

Nu utmanar jag: oj va svårt så många som har låst sin blogg ju.. kanske den här utmaningen får stanna hos mig istället... sorry...läser så få bloggar nu för tiden... mest bara Åses å Cornelias.. hmmm

Inga kommentarer: