söndag 24 oktober 2010

Söndag igen då..

fasen va helgerna flyger fram.. fast iofs så flyger vardagarna åsså.. det är ju snart jul..
men men vi har haft en mysig helg <3

Igår hade Leo sin kompis Pelle här nästan hela dan å dom lekte så bra, härligt att se dom. Längesen dom lekte dessutom å ändå gick det galant..
Idag så ville Pelle att Leo skulle komma så halv 11 kom vi dit å sen kom han hem 16.45 så en lång lekdag å idag hade det gått lika bra.

Jag å Thea åkte på barnens hus å kolla lite på julklappar, sen McDonaldslunch, väl där så fick jag sms å då ville Molly leka med Thea, så efter lunchen åkte vi hem å tog en promenad till Molly som bara bor några 100 meter bort.. Thea ville ha mig kvar en stund men sen gick det bra å hon kom inte heller hem förrän vid halv 5.. konstig känsla de där när barnen är så stora så dom leker hos kompisar utan oss..
Men ändå en härlig känsla.. åsså fick vi massa tid att dona här hemma... plockade undan alla saker som ligger överallt, fixade kalops å donade... härligt

Imorrn börjar en ny vecka med två dagars senstägning.. tisdag å fredag.. suckar högt över fredan men men det måste ju göras.. jag får i allafall börja lite senare...

veckan ser ute så här va vi vet:
Måndag: jobb 7,30-16, hem middag lägga barn sen kommer syster hit å hjälper mig lite med bröllopsplanerna
Tisdag: jobb 9-17,30 lämnar ev barnen halv 8 å åker å simmar innan jobbet, lite friskvård sen så har nog familjen ätit när jag kommer hem så då blire mys innan läggdags..
Onsdag: jobb till 16, ev ska Thea leka med Emma då.. kanske hon hämtar dom tidigt på dagis.. vi får se
Torsdag: jobb till 14 sen möte på Nordea kl 14.30 sen middag å vidare iväg på trollkväll
FREDAG: jobb till 17.30 sen bara myyys hela helgen.. ev 6 årskalas hos Oscar på helgen.

Nu ska jag se klart en film sen sova...
see ya

Inga kommentarer: