måndag 16 augusti 2010

Viktresultat efter 3 veckor

Där satt den.. delmål 1 klar!!
kom precis på att jag glömt att skriva mina delmål.. fixar det lite senare idag.

Det stod iallafall 70,0 på vågen.. det är alltså -1,8 kg, totalt har jag gått ner 2,8 kg på tre veckor!! nöjd så det stänker om det.. nu är det precis 10 kg kvar.
Jag hade alltså 12,8 kg från början. Det är väl nu det svåra börjar, för jag har alltid lätt att gå ner i början.

Nu ska barnen få frukost sen blir det en tripp till Snäckan med dom och jag ska beta av min lista!
Solen skiner idag åsså härligt.. dock bara 14 grader än men det kommer nog...

Ha en bra dag alla.. kram

3 kommentarer:

batgirl sa...

Jättebra kämpat! Heja, heja!
Kram

Suzan sa...

bra jobbat, fatta vad kul när du ligger under sjuttio!

ase sa...

Grattis!!!!! Vad duktig du är :-)