måndag 2 augusti 2010

Vår sommar DEL 3

Vi tog en heldag i Furuvik.. lite pics från den dagen..

028

Kikar på….

030

KROKOLIDER..

031

Klappar skölpaddor

032 

Dom är hårda mamma…  :-)

035

Fröken löv.. ser ni henne??

036

Fikadags a la familjen Axling/Wallström

037 038

 040041

Thea rider..snacka om lycklig tjej efter den ridturen

 

045

På Furuvik spelades Wild Kids in förra året å alla grejer fanns kvar.. Leo å Thea bygger björnarnas pussel..

046 

Spännande med alla grejer.. vi gick även ner där lagen bodde under wild kids tiden..

047

048

klappa lilla geten

050 

Sen åkte barnen lilla fritt fall säkert 10 ggr

055056 

Dom skrattade så det hördes över hela Furuvik tror jag..  :-)

fortsätter med mer en annan dag…

2 kommentarer:

batgirl sa...

Hej på dig!
Längesedan jag skrev till dig...
Men nu så ;)
Ni verkar ha haft en jättehärlig sommar, och vilka fina foton du har tagit.
Jag läste att du ska ta tag i vikten igen, Jag ska allt ta och komma in och peppa dig...
Kram så länge!

linda sa...

Ni verkar ju ha haft en underbar sommar :)
men krokodiler är läskiga!

Föresten, Skulle du vilja vara med och tävla om ett nattlinne från toplady.se :)?
Här e länken: http://lindshe.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-nattlinne-fran-topladyse.html

Om inte, förlåt att jag störde några sekunder!