söndag 8 augusti 2010

Snart dags att jobba igen då..

Söndagkväll…. mysigt det ändå..

Helgen har varit mysig trots att Pär har varit i Stockholm hela helgen. Vi har varit på 8 års kalas hos älskade Alva, min systerdotter. Idag hälsade vi på min farmor och myste lite där. Har varit hos svärmor å svärfar en sväng.

Här hemma är det en hemlis på G.. många vet redan nu vad som ska ske men inte alla å än så länge håller jag det hemligt. Men det är mysigt å jag är världens lyckligaste just nu. Ni får veta jag lovar men inte nu.

Jag har lovat mer semesterbilder å det kommer men inte idag. Nu ska jag ta å mysa med Pär i soffan, kanske se en film.

Just det nu har jag satt igång på riktigt med vikten igen. Har varit utan godis i en vecka å det har gått så bra inget sug efter nåt sött å ingen huvudvärk som man lätt kan få… 1 kg är redan borta å det känns bra.. bara så där 10-11 st till så är jag i MÅL.

Nä måste kila..

Tjingeling på er där ute

1 kommentar:

Cina sa...

Åh vad kul ! GRATTIS både till jobb, hemlis och - 1 kg !!!