söndag 15 augusti 2010

Helgen slut å imorrn väntar listan..

Då var ytterligare en helg över å den bjöd på underbart väder. Igår städade jag huset, de andra busade på, sen åkte vi å handlade lite, spanade på några cruisingbilar men bara ett fåtal hade då vågat sig fram.. hihi

Kl 17 åkte vi till min syster för grillkväll.. kanonväder å härligt sällskap. Mycket skratt å härligt snack åsså gooooood mat förstås..
Vi åkte hem vid 22.30 för då var Thea så himla trött. Båda barnen somnade i bilen.
Idag har vi varit på beachen en sväng å lapat sol.. vem vet snart kommer hösten med ett BANG!!

Vi håller på som bästa att kitta om några fönster så idag har vi skrapat ett å grundat det, åsså målat ett. har ungefär hälften kvar nu.. tråk men det måste göras.

När jag fått Thea att somna gav jag mig ut i den härligt svala kvällen.. Tog en rask promand.
Jag gick 1 mil på 97 min. 12531 steg tog jag å gjorde av med 530 kcal och 39,3 g fett.
Har vägt mig en gång å då var det - 1 kg.. skulle ha vägt i morse men glömde så jag gör det imorrn men smygvägde mig i veckan å då var det -1,5 kg ner ytterligare men lite gotta blev det i helgen så vi får se vad vågen säger imorrn.

Jag är nu arbetslös i 3 veckor innan jag börjar mitt nya vik å jag har en hel lista av vad jag ska göra... men kan inte säga vad för det tillhör vår hemlis... hehe
Men jag ska iallafall ringa veterinären å höra när våra små missar ska kastreras.. tänk va fort tiden går dom blir 5 månader nästa helg... busig är dom men himla mysiga !!

Nu ska jag hoppa i duschen sen höra om Pär kan massera mig lite, jag fick ont i ryggen av min promenad. undras om det är dags för nya skor hmmm... NÄÄÄJ har inte pengar till det..
nån som vet var man kan skaffa frön till ett pengaträd.. ett sånt skulle vi behöva...

kram på er

Inga kommentarer: