tisdag 24 november 2009

jag trycker å trycker...

På bokstaven M på mitt tangentbord... nåt måste ligga där under för det går knappt att använda den... får undvika ord på den bokstaven kanske.. blir väl svårt..
Leo var feberfri idag fast ikväll fick han 38,6 igen.. så Pär är hemma en dag till sen är det nog min tur om det fortsätter...
Hos oss på jobbet går det magsjuka fast ingen som kräkts där utan hemma.. så vi hoppas vi klarar oss för vi har partyn i helgen

På fredag har vi ROCKfest med jobbet som jag och mina 2 arbetskamrater har fixat.. ska bli skoj.. bild på min outfit kommer efter helgen.
Sen på lördan har vi barnvakt så ska vi på fest hos Johan och Anna.. jag blir nykter å kör men det ska bli jättskoj ändå så jag hoppas vi slipper magsjukan...

Nä nu ska jag natta kudden för lite jobb imorrn..
KRAM

1 kommentar:

Louise SA sa...

Hoppas han blir feberfri snart, Lilla Leo.
Och rockgest...wow de låter något för mig det!

Jag saknar min kärlek jättemycket. Gud va jag grät innan jag åkte hit. Det var stress, jag kunde inte skriva något om det också skulle jag lämna honom i 10 dagar, vi som har varit med varandra redan INNAN vi blev ihop VARJE dag.


Det är skönt att vara hemma men nu vill jag till Turkiet igen.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Louise