torsdag 5 november 2009

Lite uppdatering då..

AH gud tiden bara rusar förbi.. november å snöväder idag.. som det ska va men inte brukar vara.. hihi..
Just nu är barnen hos svärmor å svärfar.. ska sova där inatt.. jag börjar 9 i morrn å Pär slutar 12 så dom fick en ledig fredag.. härligt.. jag ska blogga, läsa bloggar å sen sova.. håller på å tvättar lite åsså..

vad har hänt då.. hmm vi har varit på kalas hos Oscar som fyllt 5 år.. det är Leos bästa kompis.. det var ett skoj kalas.. samma dag firade vi mamma som fyllde 60 år med middag å presenter hos min syster.. en lyckad födelsdagsfest fast vi lämnade festen först för Thea var astrött..

Vi är friska som sagt. Leo hade bara feber ett dygn.. så det var nog av vaccinet.. hur har ni andra gjort? har eller ska era barn få den? jag känner inte direkt att jag har gjort rätt. vad är rätt å fel i detta.. ja inte vet jag..

vikten.. bläää det vill jag inte tala om .. tänke köra lite i det tysta för att sen kanske överraska er när det har gått superbra...
så nu kommer det mest bli vardagsgoja här på bloggen..

jobb då.. jo jag är kvar men låter som om jag inte får fortsätta efter nyår.. men jag håller tummar å tår så gott det går.. trivs ju så bra.. trivs dessutom superbra med vår ekonomi just nu..

Nästa helg åker vi hela familjen till huvudstan å myser.. ska bli härligt.. ska jobba till 11 då sen hämta barnen så åker vi på en gång så får Thea sussa i bilen.. läääängtar..

Ja det har väl inte hänt så mycket mer.. måste bli bättre på att blogga lite eftersom varje dag.. men jag har för mycket att stå i å är så trött.. har börjat äta rosenrot men vet inte om det hjälper.. måste prova ta två på istället för en som jag gör nu..

Nä nu ska jag slänga upp lite bilder åsså.. ha d gött..

kram kram kram

Inga kommentarer: