måndag 16 april 2012

Ska jag lyssna på kroppen eller??

Jobbat ett åtta timmars pass å haft så ont i ryggen så jag nästan vill gråta. Hur ska jag fixa 4 veckor till på jobbet??? Var till Mona (bm) idag å hon tyckte jag skulle ringa å få tid hos sjukgymnasten å få akupunktur.
Kan ju sjukskriva mig själv denna vecka men jag började en inskolning idag å känns inte alls bra att va hemma fast samtidigt borde jag lyssna på kroppen som säger ifrån rejält just nu eller vad tycker ni ??
De flesta tycker jag ska va hemma men jag gillar inte att göra det jobbigt för alla på jobbet... Har svårt att sätta mig själv först.!!
Ska ligga på soffan nu med Thea å titta på Barbie- prinsessakademin och känna efter i ryggen. Grabbarna i huset är på IP på fotbollsträning i kylan.
SEE YA
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: