fredag 6 april 2012

Magbilder..

v.26 (25+2)

v.30 (29+3)

v.30 (29+3)
Lite skillnad är det väl på 4 veckor eller?? jag känner mig tunga å otymplig som en flodhäst ungefär..
ont i ryggen.. har fått låna en TENS apparat av min barnmorska så ska prova på det..
hoppas det kommer hjälpa. Ska jobba 5.5 vecka till.. jobbar sista dagen den 16 maj på min farmors födelsedag:-)
Sen är det bara att vänta å vila. Ska iväg till förlossningen i v 33 eller 34 för att gå igenom allt, få snittdatum mm och då ska jag även prata med dom om sterilisering. eftersom jag gjort tre snitt och inte bör bära fler barn pga att livmoderna kan brista så känner jag aEt jag lika gärna kan sterilisera mig. Vi ska ju ända inte ha fler å jag slipper proppa i mig p-piller med hormoner nåt mer.
Hoppas dom kan göra det i samma sväng som dom snittar mig när dom ändå är där inne å bökar.
Nu ska vi äta middag.. Baconlindad fläskfile med vitlöksost å klyftpotatis... magen kurrar och knodden sparkar på.
Fortsatt trevlig långfredag.
kramen

Inga kommentarer: