torsdag 12 april 2012

Klåda

Ja det kan man säga att jag har! Det började på magen sen fortsatte det till ljumskarna och armarna åsså ut på händerna. Små röda prickar som kliar så jag blir galen... Ringde min barnmorska som ville ringa å kolla med en läkare i Hudik på spec.mvc. Hon ringde tillbaka och imorrn ska jag på jouren och ta ett blodpropp för att kolla gallsyrorna. Plus att en läkare ska kolla hur det ser ut på min kropp. Blodprovet tas för att se hur det står till med min lever.
Om det är gravidklåda så måste dom hålla koll på levervärdena och blir dom för höga så måste man förlösa barnet. Men som sagt inte alls säkert att det är gravidklåda utan det kan vara något annat. Håll tummarna för det...
Ska dit imorrn 8.20 vet inte hur lång tid det tar att få provsvaren.

Skriver mer när jag vet




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Petra sa...

Lycka till gumman! Det var det jag fick med F. Hepatos hon fick ju komma ut i vecka 37. Hoppas du slipper Hepatos inte roligt! Puss puss