onsdag 2 mars 2011

Snart drar vi..

till huvudstan.. jag å Pär ska bo på Hilton Slussen... i två nätter utan barn... kan man få det bättre?? ja det kan man för vi ska åka tåg istället för bil!! vi åker nästa fredag å jag längtar så jag blir galen... vi behöver verkligen komma bort å bara få ägna tid åt oss vuxna.. att få sitta ner på nån mysig restaurang å bara mysa utan att man måste stressa, säga åt barnen att sitta still mm.. ja jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar... kommer ju bo rätt lyxigt... i queen room...

bilder finns HÄR



Men först lite jobb, kalas, å sånt..
imorrn ska jag på en utbildning på 2.5 timme.. film i förskolan.. få se om det är nåt bra..
nästa vecka har jag inskolning igen.. en liten en som blir 1 år bara dagen innan..

Ja det är mycket att fixa å dona på jobbet.. trivs jättebra på min nya avdelning.. saknar givetvis att jobba med Lotta å Carina i massor... tur vi är i samma hus...

Det som är synd är att min kollega Maria ska flytta till Gävle och kommer sluta hos oss. trivs ju så bra att jobba med henne...

På fredag ska jag iallafall ut med mina goa vänner.. som jag jobbade med förut.. dom ska bjuda mig på lite dryck med tilltugg.. som ett lite tack sen jag jobbade där.. ska bli skoj... dricka lite öl å prata skit!! ;-)
Nu ska jag ta en dusch å krypa ner under täcket i soffan å kika lite på tv.. Big brother om 35 min.. lika fast denna gång....

Inga kommentarer: