måndag 7 mars 2011

helgen...

ja vad gjorde vi i fredags då.. hmm.. jo jag jobbade till 13.30 sen hämtade jag barnen på Snäckan sen åkte vi till bästa Malin å barnen.. dom lekte massor. jag åkte hem vid halv 4 å sov en liten stund för att orka med kvällens bravader..
Hade en jättetrevlig kväll med mina kollegor på 3an där jag jobbade för ett tag sen.. drack lite öl å pratade massor sen blev det lite shaking å rumpan åsså.. :-)
blev taxi hem

på söndag var jag lite bakis men tog en promenad med barnen till ica sen lunchade vi på pizzerian.. .. sen hem å ladda för kalas.. storasyster min blev ju 40 i tisdags... blev bjuden på mat sen bjöd vi på skönsång för henne..
trötta barn så vi åkte hem vid 19 tiden.. de andra stannade på fest.. söndan var lugn å härlig blev dock ingen promenad för det var såå halt!!

nu håller vi tummar å tår att magsjukan inte når oss.. den hägrar runt oss nämnligen.. suck suck.. tänk om vi inte kommer iväg i helgen.. ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var nog inte bakis på söndagen va?? ;)
Håller tummen för att ni klarar er från magsjuka. Ni får ju bara inte missa Stockholmsresan.
Vi syns ikväll!!
KRAM!!!!!
// Anncha