lördag 5 december 2009

Lite bilder och en härlig kommentar från Leo

Här kommer lite bilder från vår rockfest och vårt adventspyssel här hemma..
Här körde vi vårat sångnummer!!! Vi hade lips till x-box.. inte så många rockiga låtar att välja mellan men ack så kul..
THE GANG!!
Jag å Anette har HUR KUL SOM HELST
Jag och Sanna, värdinnan på festen förra lördagen.. hon ska ha en bebis om 3 månader.. , syns inte så mycket på bilden.. men hon har en superfin mage..
leo ska hitta nr 1 på min egengjorda paketkalender.. allt under 5 kr i varje paket.
Leos playmobilkalender.. 200 kr från ellos.. lite dyrt jag vet..
Theas playmobilkalender.. köpte på rea i ellos 100 kr
Vårat "kalenderljus"
Så här sött är det på kalenderljuset
Våra adventsstake
Thea dekorerar sin adventsgran i sitt rum
Leo och Thea dekorerar Leos adventsgran
Nu till Leos lilla kommentar!!!!
I lördags skulle vi på fest i Kilafors och barnen skulle vara hos farmor och farfar..
jag sa till Leo att packa några saker han ville ha med.. sagt å gjort.. jag gick upp på övervåningen och efter ett tag hörde jag ett pustande å tunga steg.. kikar ner för trappan, då kommer Leo med sin rygga och nästan faller bakåt..
Han kommer upp å sätter sig å pustar på vår säng..sen säger han
- Mamma, Hur många VECKOR skulle vi vara borta??
- Åh gubben.. det är bara tills imorgon, en natt..(lite fnissande)
- ÅHHH jag som har packat så mycket...
Jag börjar skratta för det var så roligt sagt.. efter en stund säger han
- Men jag tar med allt.. för jag hinner nog leka med alla sakerna tror jag...
GULLUNGE våran

1 kommentar:

Mad sa...

UNDERBARA BILDER! Det gillar vi! Leos kommentar är så klockren! Älskade barn och deras ärlighet=)