måndag 4 februari 2013

Underbar dag


Idag fick jag sova till 10.15.. Tack för det darling som gick upp vid 7 med Alvin å gänget... Alla kids vaknade då... Men jag fick sova NICE!! Sen hängde vi på Malin m familj ut till stenö å grillade korv.. Barnen lekte massor å vi vuxna underhöll Alvin åsså pratade vi massor...
Sen åkte vi hem.. Leo å Pär åkte på badkalas å vi andra va hemma för bästa Malin å Agnes skulle komma en sväng.. Mer snack å mycket lek.. Så skönt att få träffa min bästa vän.. Synd det blir så sällan men de är pga att hon har startat eget konditori å det bästa dessutom!!! Vi gör det bästa av de få stunder vi får ihop.


Efter det käkade vi sen åkte jag å tränade Body Balance... de va jättebra träning... jobbigt men skönt!! Det ska jag gå på fler gånger !!
Sen avslutade jag älsklingen med Filmmys i soffan!!
Kan nog inte bli lyckligare tror jag... Tänker på min pappa dock som körde omkull med sparken.. En spricka i höften, operation i vaket tillstånd å skruvar i höften. Han mår bra men blir kvar ett par dar på sjukhuset!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: