tisdag 5 februari 2013

Magsjuka igen..


Okey nu blir jag snart sinnessjuk... Leo kräktes inatt å det är fjärde gången vi drabbad denna vinter.. Han hade tur å det kom bara en gång men på hela hans matta så den är det finito med... Sen så har han ätit lite under dagen å åt lite makaroner å en falukorvsbit till middag å nu ville han ha macka. Så han återhämtade sig snabbt...
Hoppas innerligt att vi andra klara oss .

Alvin har varit risig i magen ett par dar nu å bajsar igenom på kläder x antal gånger... Kan inte hålla räkningen men om han är magsjuka eller om det är för tänderna vet jag inte.

Men vet nu vad Alvin gjorde idag då.... Jo jag pussade mot honom å då började han sig fram å pussade på mig eller ja han gapade lite ... Så nu kan han det åsså tar han sig runt på golvet på magen men det går bara bakåt än så länge.



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: