måndag 26 november 2012

Vilken natt

Ja jösses vet inte vart jag ska börja... Vi kollade på film, Thea kom upp yrvaken.. Gick å la henne igen.. Hon ville ha lite vatten... Vaknade igen efter 10 min å hade ont i ett ben typ växtvärk, hon ville ha Alvedon. Hon fick det å jag sa att hon fick gå upp till oss å lägga sig om hon ville. Det gjorde hon men kom ner å va halvlessen å sa att hon ville ha vatten. Skulle kanske kräkas å frös... Illamåendet gick över efter en stund men hon ville ha vatten hela tiden. La sig å virade täcket runt sig hade frossa å skakad tänder... Drack vatten la sig drack vatten la sig å så vidare.. Ringde 1177 för det va lite läskigt men kö där så Pär sa ring 112 sagt å gjort... Uppskakad ringer jag 112 å dom bestämmer att skicka en ambulans. När dom väl kom hade Thea nästan somnat och mådde bättre... Dom tog feber, sockret kollade andning å syresättning mm. Allt såg bra ut.. Dom rådgjorde med barnläkaren i hudik men det va lugnt.
Man undrar ju va det var... Jag var rädd ett tag där men tur att lillgumman blev bättre. Alvin vaknade åsså mitt i alltihop åt å bajsade.. Sen när vi skulle sova så gick inte det, tror Thea å Alvin somnade efter kl 2 å jag vid 4 tiden. jag är apslut nu... Trött huvudvärk å skitont i ögat som Alvin petade mig i inatt....
Bagatell efter natten men det gör jätteont i ögat.
Nu ska vi äta frukost
SEE YA


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: