lördag 24 november 2012

Varför ska allt va så dyrt

Jag MÅSTE verkligen ta tag i min övervikt på riktigt! Å känner att promenader inte komma få mig att ta mig ner till 60 kg eller mindre.. Väger 76 nu så det är en del jag ska ner. Vill träna på Active sportsclub i stan. Där finns gruppträningar å styrketräning från morgon till kväll! Jag har ju svårt att komma ifrån på kvällarna innan barnen lagt sig nu när vi har tre st. Tänkte att jag kan träna dagtid om min mamma vill ställa upp å ha Alvin en timme då å då.
Det som bekymrar mig mest är priset 399kr i månaden. Man är ju inte gjord av pengar precis när man är föräldraledig...
Så TOMTEN det är din uppgift att se till att jag får flera månaders medlemskap i julklapp!! I know you can do it!!!
Hemsida: http://www.active-sportsclub.se/



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

ase sa...

Visst är det typiskt!!! Men superkul att du bloggar igen ;-)