fredag 24 januari 2014

Vägning 3

Ja det blev 0.3 kg jag vet att jag är skitdålig just nu på att sköta mig. Men men alltid något. 73.3 stod vågen på i går å det är 2.2 kg ner på 3 veckor. Har 2.8 kg kvar för att klara mitt slutresultat på rivstarten. Men sem gärna 5-7 kg till tills augusti när vi ska gifta oss.
Idag åkte jag hem från jobbet kritvit i ansiktet. En släng av magsjuka tror jag men ingen kräka men mådde asdåligt. Ätit lite lite gröt i morse åsså en halv korv till middag dricker lite Cola nu men är hängig fryser å ont i magen.

Men kram å pepp till er alla


Ha de gött❤️

1 kommentar:

ase sa...

Kom igen nu! Ingen pizza och inga Dumle mer... Nu ligger vi nästan lika med vikten - jag ska slå dig till nästa vecka ;-)
Och nu har jag lagt till dig i min blogglista igen, så ag vill ha måååånga uppdateringar!