tisdag 20 september 2011

Tusen år sen...

Bloggen är inte prio ett är mig som ni märkt men men.. Allt är bra. Jag å pär hade en turbulent sommar men är nu tillbaka till varann å är kärare än nånsin. Jag bor i lägenhet och pär flyttar hit så fort vi får huset sålt. Fast vi träffas jämt i allafall.
Vikten skiter jag i just nu. Jobbar å står i orkar inte.

Leo får en fullspäckad höst med innebandy, simskola och hockeyskola. Thea får nöja sig med skridskolek på hällåsen.
I oktober ska jag å Pär bo på hotell i kista en helg å bara njuta av lugnet och varandra.

Jag å barnen är småförkylda men vem är inte det i höstmörkret..
Jag gillar hösten fast saknar sommaren å värmen. Men hösten är så mysig med regnsmatter mot rutan och massa tända ljus!
Nu ska jag se idol! Kramen



Just de Leo har äntligen tappat sin första tand.. Som han har längtat å tandfen kom med en guldtia;-)

Inga kommentarer: