söndag 19 juni 2011

Underbara helg


Va jäkla skönt det är att vara ledig!! Helgen har bestått av mycket motion, härligt resultat på vågen, mys med barnen.. Mycket regn..
Den fortsätter idag men tvätt, snusa på bebis, kolla Ludvigs fotbollsmatch
En fullspäckad helg men sånt gillar jag. Ska jag slappa vill jag vara själv då ska ingen störa å så ofta är man ju inte själv när man har barn.
Tycker mig ha ett stort leende på läpparna i stort sätt hela tiden nu för tiden... Härligt;-)
I veckan händer mycket men tar det en annan gång

Kramen



ME MYSELF AND I!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Cissi sa...

Där är vi olika - jag älskar när helgen är i det närmaste oplanerad. :) Inte utan saker att göra, men inte välplanerad som vardagarna heller...

Hoppas att du har en härlig midsommarvecka!

Kramar Cissi

elfina sa...

läcker blogg! vill du visa upp den mer så tävla gärna hos mig om en bildlänk för en tid framöver=)
sköt om dej..