söndag 16 maj 2010

Kompismys hela dagen lång..

Dagen började med att jag vaknade 9.30.. vilken härligt sovmorgon.. var helt slut efter loppisen igår.. fick ihop en tusenlapp.. bra extra cash till semestern…

Leo ville leka med Emanuel,sagt å gjort kl 11 skjutsade jag dit honom. Thea jättesur för det är ju hennes kompis också.. försökte förklara att storgrabbarna vill leka själva.. MEn mamma jag är ju stor också ju…

Kom på att kanske Emma F ville leka.. skickade iväg ett sms å fick svar att JA visst.. Emma hade blivit överlycklig.. så Emma å mamma Anna kom och lekte ett par timmar hos oss. I samma veva som dom skulle gå ville grabbarna komma hit å leka.

Det lektes ute å inne, två grannbarn kom förbi å det blev fotbollsmatch på gräsmattan..

Vilken härlig dag..

Veckan som kommer är fullspikad

Mån: lämna bilen 7.15 på lagning, jobba till 16 sen buss till Gävle å Vårruset. Kommer hem runt 22 eller nåt..

Tis: Jobb/planeringsdag 7-15.30 sen eget möte ca en timme, sen knattefotboll för barnen 17.30

Ons: jobb 7-15.30 sen iväg med barnen till svärmor å svärfar. Dom ska sova där för det är planeringsdag på Snäckan både torsdag och fredag.  Tack för att ni ställer upp!!

Tors: Jobb 7-14 sen hämta barnen hos svärmor. Sen tar vi det bara LUGNT..

Fre: barnen följer med mig till jobbet 9.30 sen hämtar Pär dom kl 12 när han slutar.. skönt det.. SEN HELG kl halv 5

sen i helgen ska Thea leka med Molly från Snäckan.. tjejen börjar bli stor som vill leka med kompisar hela tiden.. härligt..

Nu ska jag se tv.. trevlig kväll på er alla ..

kram

Inga kommentarer: