söndag 14 mars 2010

Adamsäpplet ett riktigt äpple??

Igår satt Leo å tog sig på halsen.. jag funderade om han hade ont men sa inget.

Efter en stund frågade han mig:

-Mamma var är bladen? (å pekar på halsen)

- Vad menar du nu, undrade jag å kliar mitt huvud efter vad han kan mena..

Sen slog det mig.

-Åh gubben du är för go, menar du adamsäpplet som alla killar har på halsen? och du undrar om det har blad å vart dom är?

- Ja precis…

Jag blev så full i skratt men lyckades hålla mig…

han är väl för go´vår kille som fyller 5 år nästa söndag..

ps. Thea fyller 3 år den 27:e åsså…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gokillen då! Han är ju för härlig han! :)
Kram/Anncha

Dalkullan Penny sa...

Jag köpte mycket me and i kläder när barnen var mindre, men nu gillar dem inte den typen av kläder längre. Nu har de ju blivit så "stora" ha ha ha